Leg. Sjuksköterska och naturterapeut Britt-Marie Hällman Eliasson driver företaget ASOS med stor profession och kunskap genom lång erfarenhet inom skolmedicin samt komplementär/alternativ medicin med människan i centrum.

Efter att ha arbetat 25 år inom den traditionella sjukvården har hon utökat sin kompetens med komplementär medicin, bla. akupunktur, akupressur, massage, blodanalyser, vitamin- och mineralterapi mm. Dessutom är Britt-Marie utbildad stresskonsult. ASOS startades 2004 och arbetar med smärt- och stressrelateradeproblem.

"Under årens lopp har jag insett att vi alla är unika till både kropp och själ med individuella behov och förutsättningar. Därför behövs det olika behandlingar för var och en av oss. Min specialitet är helheten kropp och själ. När dessa är i obalans får vi olika fysiska och psykiska problem som bla. kan uttrycka sig som oro, stress, sömnlöshet, migrän, smärta, stelhet i kroppen mm."

Alla behandlingar är naturliga, smärtfria och utan biverkningar. Gemensamt för dem är att de stimulerar kroppens egen självläkande förmåga.

Utbildningar

Sjuksköterskeutbildning